Kanseroloji

Kanser hakkında her şey

Hos Geldiniz

Kanseroloji.com Kanserde erken teshis cok onemlidir. Kanser turleri bireylerin bunyesine gore farkli etkilesimde bulunabilir. En onemlisi umutsuzluga kapilmadikca kanseri yenme ihtimaliniz her zaman vardir. Kanseri yendikten sonra da cok siki bir bakim gerekmektedir.

Akciğer kanseri olan Babamda tedavi süreci..

Yazan: admin Tarih: May 1st, 2011 | Kategori:: Akciğer Kanseri

mrb arkadaşlar
benim babamada 3 ay önce akciğer kanseri teşhisi kondu.ilaçlı emar çekildi ve metastaz yani yayıldığını kanserin 4.evrede olduğunu söylediler.pete girdi.küçük hücreli kanser çeşidi dendi.şu anda babamın akciğerde 8cm beyincikte 25mm omurilikte 2 tane kitle var.
babamı antalya’daki medical park hastanesine götürdük.orda çok ünlü bir doktor var.Prof.dr.Yener Koç.onkoloji bölümünde ilik nakli uzmanı.literatürde adı var ve amerika’da üç kere yılın doktoru ödülü almış.kesinlikle tavsiye ederim.uyguladığı iyi tedavinin yanında hastaya çok güzel moral veriyo.biz şimdi babamın öleceğini hiç aklımıza getirmiyoruz.
tedavi başlandı.beyincikteki kitle için 10 seans ışın tedavisi yaptılar.şimdide kemoterapi aldı.ikincisinide 9 mayısta alacak.yeni bir yöntem çıkmış damardan vermiyolar kemoterapiyi babamın göğsüne hemen derinin altına bir cihaz yerleştirdiler.15 dk. sürdü bu işlem.port adında bir sistem.ucunda hortum var ve akciğere ulaşıyor hortumun ucu.şırıngayla veriyolar ilacı.hastaya çok kolaylık sağlıyomuş bu sistem.babamda kusma olmadı hiç.çok rahat şu anda.bu hastaneyi ve bu doktoru mutlaka tavsiye ederim.eğer götürme imkanınız varsa hiç düşünmeyin.Allah her hastaya şifa versin.

sezin

Admin: Babanıza acil şifalar


Bu yaziyla ilgili Kanseroloji.com'da bulunan diger yazilar



58 Responses to “Akciğer kanseri olan Babamda tedavi süreci..”

Sayfalar: [4] 3 2 1 » Show All

  1. 58
    orhan öztaşkın Says:

    herkese merhabalar bende 2009yılında 4.evre küçük hücre dışı akciger kanserine yakalandım 5 yılı geçirdim Allaha şükür şimdi iyiyim kimse karamsarlıga kapılmasın tıp çok ilerledi birde akciger kanserinin çok çeşidi var herkesinki aynı degil en önemlisi moral ben hiç hasta olduguma inanmadım halada inanmıyorum doktorlar hala hayret ediyolar benim ölmedigime Allahın bilecegi şey kafanızı takmayın herşey olacagına varır herkese geçmiş olsun dileklerimle Allah bu mubarek günde hastalarımıza şifa versin dileklerimle hoşçakalın

  2. 57
    zeki Says:

    S.a. cümlemize geçmiş olsun arkadaşlar benim babam da kanser teşhisi konuldu 4 evre ne yapmam lazım kemikleri ve karaciğerin de dedi doktoru suan ne yapacağımı bilmiyorum hasta ankara sanatoryum hast. Yatmakta acil akla ihtiyacım var. Tekrar hepimize geçmiş olsun dileği ile görüşlerinizi bekliyorum.

  3. 56
    arzu Says:

    tuba babana acıl şıfalar dılıyorum.sanırım babanın 3 veya 4. evresı hastalıgının.beyne metastaz yaptıktan sonra beyne ısın tedavısı verıyo dr lar.bende babamı kaybettım bu hastalıktan.beyne met yaptıktan sonra uzgunumkı hasta fazla yasamıyo.babamı 20 yada 25 gunde beyın metastazından sonra kaybettık bız ısın tedavısı aldırdık ama artık son careler malesef bunlar ağrıları dındırmek ıcın yapılan kucuk agrı kesıcıler yerıne gecıyo cnm.allahım yardımcınız olsun.ankara medıcana hastanesı ısın tedavısınde yardımcı oluyor.aysen hoca bu konuda super bı hekım.

  4. 55
    Aydın Yılmış Says:

    Bende Aynı dertten muzdaripim arkadaşlar derdi veren Allah dermanını da verir inşallah Rabbim bizlere hayırlı şifalar versin eğer ölecek olursak ta ölümün de hayırlısını versin ne söyleyeyim başka elbette bir gün öleceğiz Allah hayırlısı ne ise onu versin ölüm korkusunu üzerimizden alsın zaten Allah tan gel davetiyesi geldi mi hiç bir şey fayda etmiyor umarım yazdıklarımla içinizi karartmamışımdır

  5. 54
    adnan Says:

    selam arkadaslar,
    Allah herkese sabir versin, hastalara siva versin, suan kafam karman karisik cünkü dün babamin akciger kanseri oldugunu duydum ne yapacami bilmiyorum, sizlerde ricam bu bitkisel den bana bir fikir vermenizi istiyorum. SEZIN sizden ricam bu Antalyadaki hastenenin ismini verirmisin

    Allahim herkese siva versin

  6. 53
    burhan Says:

    Allah tüm kanser hastalarına acil şifalar versin gecen hafta benimde arkadaşıma kanser teşhisi kondu size tavsiyem kanser hastası yakınlarınızı patavatsız hasta ziyaretcilerinden uzak tutmanız ve umudunu yitirmesini önlemeniz

  7. 52
    hasret Says:

    Tuba gecmis olsun.Buyuk hastanelerde kemo ve Rt daha skintili oluyo emin ol.Benm babamda akciger kanseri ve 1,5yil once ogrendik beyin metastazi vardi.ameliyat oldu beyinden ve sonra akcigerinden oldu 9ay icinde tekrar nuks etti uzulmeni istemiyoru ama hastaligin seyri ongorulemiyo .Cok caresiziz 1,5yildir mucadelemizi veriyoruz ve 9ay yasar dedi doktor.Allah tum hastalara acil sifa versin

  8. 51
    tuba Says:

    Öncelikle herkese geçmiş olsun ve Allah herkesin hastasına acil şifalar versin.Babama 2 gün önce akciğer kanseri teşhisi kondu ve beyne metastaz yapmış malesef.Konyadaki onkologlarla mı devam etmeli yoksa daha büyük illerdeki doktorlarla mı iletişime geçmeli bilemiyorum.Duyduğumdan beri düşünme yetimi kaybettim nasıl bir yol izlenmeli?bir de ev yapımı kefir nasıl blulunur?acil şifalar herkese

  9. 50
    hasret Says:

    merhaba arkadaslar.Babamin nisan 2012 tarihinde kucuk hucre disi akciger kanseri ve evre 4 oldugunu ogrendigimizde dunya basimiza yikildi sandik.Beyincige metastaz yapmis oldugu icin beyin ameliyati gecirdi ve en fazla 6ay yasayabilecegini soyledi doktor.İlerlemis evre de oldugu icin akciger ameliyat sansimizin olmadigini dusunduk fakat Yedikule gogus hastanesinde ameliyat yapabileceklerini soylediler ve babam akciger sag alt lob ameliyat oldu ardindan 16 kur kemotrapi gordu ve beyindene 10seans radyoterapi k gordu.pet cekidi tertemiz sonuc aldik doktorla konustuk ve en fazla 12 ay omur bicti.Ev yapimi kefir kullanmaua basladik.isirgan tohumu,zerdecal,nar,corek otu karisimi yaptik ve 1yildir her sabah aksam tuketiyor.sabah kahvaltidan sonra ceviz,findik,badem mutlaka tuketiyor.Hergun duzenli egzersiz ve sporunu yapiyor.Arkadaslar umudunuzu yitirmeyin.Suphesiz her zorlukla beraber bir kolaylikta vardir.Ben babami kemoterapi doneminde inanin cok cok kotu oldugu zamana sahit oldum fakat hem duzenli beslenme hem moral hem spor ve en onemlisi basaracagini hissettirebilme..Babam hastaligiyla barisik ve pes etmiycem demisti ve hala kansere inat dimdik ayakta ve hayata 4elle simdiki tutunuyo.Suan babami gorenler hasta olduguna dai inanmiyor.Doktorla konustum doktorumuz bile babamin bu kadar iyi olacagina inanmamisti o bile sasiriyor..Hayat ne para ne pul sadece inanmak ve dua allah tum hasta olanlara sifa versin hasta yakinlarinada sabir versin..İnanmak basarmanin yarisidir lutfen inancli olalim ..

  10. 49
    busra Says:

    Merhaba ilknur seninle ayni durumdayiz.o kadar zor ki babami o kadar zor ki.insan bazi seyleri yasayarak ogrenirmis.Allah herkese sabır versin.Babamda 4.evre hersey bir anda oldu.doktorlarin agzina bakiyoruz ablamla iyi birseyler soylesinler diye ama en fazla 12 ay diyorlar.Ailemden uzakta her saat her dakika eriyorum babami dusunmeden edemiyorum.Cani acirken gormek yada bilmek cok zor.Tek care Allaha yalvarmak.Allah herkese sabir versin dayanma gucu versin.

  11. 48
    Erdogan Says:

    İnternetten Lütfen Araştırın , Bediülzamanın lokman hekim ruhlu talebesi Ali İhsan Tola , şuan ıspartada torunu ömer tola kendiside eczacı aynı zamanda dedesinden yadigar hastalara yardımcı oluyorlar.

  12. 47
    cengiz Says:

    nihat inanli Says:
    Ocak 12th, 2013 at 04:57
    Arkadaslar sknt yapmayin kansere %70 tedavi surecini hizlandiran ev yapimi kefir bulup hastaya icirin 1qun sonra hasta tedaviye cevap vermeye baslar ben birkac hastaya verdim yararini gozumle qordum ayrica hiper tansiyon hastasiyim faydasini yasamaktayim bulamayan olursa mail atsin yardimci olurum maddi karsilik beklemem sadece ALLAH RİZASİ için

    ev yapımı kefir konusunda yardımcı olabılırmısınız

  13. 46
    ecem Says:

    http://www.iha.com.tr/saglik/kansere-karsi-b-15-17-vitaminleri/276652 şevki güngör ile ilgili birçok haber var belki sizin içinde faydası dokunabilir. bitkisel çözümler kullanıyormuş. bende ulaşmaya çalışıyorum.

Sayfalar: [4] 3 2 1 » Show All

Leave a Reply