Kanseroloji

Kanser hakkında her şey

Balık yiyen bebeklerde egzama riski azalıyor

Yazan: admin Tarih: Eyl 25th, 2008 | Kategori:: Genel Sağlık Haberleri

Genel SAGLIK İlk dokuz aylık dönemde balık yedirilen bebeklerde egzama görülme olasılığının daha az olduğu bildirildi. İngiliz Independent gazetesinin internet sitesinde yer alan habere göre, İsveçli bilim adamlarının yaptığı araştırma, balığın bebeklerde egzama olasılığını yüzde 24 oranında azalttığını ortaya koydu. Bu oran, yağlı veya yağsız balık türlerine göre değişiklik göstermedi.

Sonuçları Archives of Disease in Childhood dergisinde yayımlanan araştırma ayrıca, evde kuş beslenmesinin de bebeklerde egzama görülme olasılığını
yüzde 65 oranında azalttığını gösterdi.

Evde beslenen kuşlarla ilgili daha önce yapılan araştırmalar, kuş tüyünün alerjileri önleyebileceğini göstermişti. Araştırma çerçevesinde, çocukları yeni doğan 5 bin aileyle, çocuklar bir yaşına gelinceye kadar görüşüldü.

Bir yaşına gelmeden her 5 bebekten birinde görülen egzamaya yol açan en önemli etkenin kalıtım olduğu biliniyor.


Bu yaziyla ilgili Kanseroloji.com'da bulunan diger yazilar

  • Bebekleri besinlere erken başlatmayın
  • Düzenli bitter çikolata tüketmek kalp sağlığına faydalı
  • Şehir hayatı çocukları hasta ediyor!
  • Cips kanser mi yapıyor?
  • Şeker ve kanser ilişkisi
  • Tüp bebek uyarısı
  • Gülen annelerin sütü bebekleri mutlu ediyor
  • Anne sütü alan bebeklerde IQ daha yüksek
  • Erken sezaryen bebeklerde komplikasyon riskini artıyor
  • Bebeklerde göz muayenesi ihmal edilmemeli


  • Leave a Reply